Mother Nature Scorned
S9 E8: In the midst of the early thaw, Darrell and Lisa struggle to make it home over the hardest hit trail on the winter roads system. Art and the King of Obsolete reunite to haul a giant double trailer over a slick path. Veteran Alex Debogorski races against the clock to deliver to a town in need before the road closes, while fellow Polar driver Todd Burke finds a unique way to conquer a melted ice crossing.