Mother's Day
S1 E7: Gumball, Darwin and Anais need to find the perfect Mother’s Day gift. Will it be a cute card, a thoughtful painting or something entirely different? Featuring hilarious clips from the first six seasons of ‘The Amazing World of Gumball’.