Moving On Out
S2 E8: "Hollywood Medium" star, Tyler Henry, makes an emotional visit to the WAGS. Nicole makes a drastic decision that could end her relationship with Larry. Olivia faces a big decision about her future with Marcedes, and Sasha puts on a musical performance.