Mr. Mozzarella's Hamburger Skateboard Depot
S9 E5: The Robot Chicken team discovers the emotions of adulthood in Inside Out 2. The pig from Black Mirror tells all to Howard Stern. The Nerd forces his way through Star Wars: Force Awakens.