S3, E6: Johnny and Stevie visit a nearby golf course to pitch a package deal with the motel, but Johnny becomes distracted by his desire to play a round of golf. After agreeing to attend Twyla's murder mystery party, Moira must help her recruit other guests. Alexis entertains a suggestion from Ted to go back to school.