Murderous Mouse
S1, E3: The team scours the Sonoran Desert for North America's mightiest mouse: the carnivorous grasshopper mouse. An impressive vertical leap, size-defying bite force, and bone-shaking howl allow this rodent to transform into a vicious scorpion killer at night.