Murdoch and the Cloud of Doom
S6 E6: Detective Murdoch is disturbed by a film sent to the mayor depicting a dog being asphyxiated by a canister of noxious gas. While the mayor assumes it's fake, Murdoch fears it is no't and that a threat to poison Toronto citizens could prove real.