Mustard O' Mine / Shopping List
When The Krusty Krab runs out of mustard, Mr. Krabs sends SpongeBob, Patrick and Squidward to dig up some more! SpongeBob and Sandy have to collect Krabby Patty ingredients, but Plankton is following their every step.