My Fair Nobby / Gimme a News Break
S1 E10: When Nobby becomes too civilized for Narlene, SpongeBob and Patrick help him remember his backwoods ways. Perch and his pal Harvey report the news of Kamp Koral, but they stumble upon evidence of a ridiculous conspiracy!