My Funky Valentine
S1, E15: Phil and Claire break from their traditional Valentine's Day dinner date and plan a little "role play" excursion. Meanwhile, Jay and Gloria's ideas of romance clash when he takes her to a comedy show, and Mitchell and Cameron play cupid for Manny.