Narciso Rodriguez
S2, E4: World-famous for his Caroline Bessette-Kennedy wedding gown and Michelle Obama election day dress, Narciso Rodriguez’s designs are sleek, sculptural beauties. His dedication to exquisite tailoring means that his heads of atelier have to work each inch of the master’s vision as they prepare for his New York show. As Rodriguez leaves his studio for the show venue, two key dresses are not yet ready and his team is in full-on panic mode.