Natural Order
Ryn fights to maintain leadership of the pack when her loyalties are questioned over her friendship with Ben and Maddie. Ben interferes in a mermaid ritual and Helen discovers more about her family lineage. Maddie comes up with a solution to study the siren song and its affects.