S1 E8: Koala Man is on the verge of death, stuck on Toothbrush Island and desperate to finally face off with The Kookaburra. Back home, Vicky misses Kevin Christmas won't be the same without him. Liam is comatose in hospital, exhausted from fighting the emus. Alison and Rosie grow closer. On top of all that, a bushfire threatens Dapto's holiday celebrations.