A Certain Magical Index Necessarius
S1, E3: Kamijo learns more about Index’s history with Necessarius, the Church of Necessary Evil. Later, after a trip to the bathhouse leads to an argument with Index, Kamijo finds himself in the company of a mysterious stranger.