Necrotic Nightmare
S6 E19: A filler obsessed Australian wants Dr. Dubrow to increase her breast size while a surgery in the Dominican Republic left a patient in the ER and with only one breast. Meanwhile, Dr. Nassif tries to bring a nose back to life after a horrible necrosis incident.