New Blood
S3, E1: With Joe Carroll awaiting execution on Death Row and all signs of his following erased, Ryan Hardy has moved on from the dark events of his past in the season three premiere. But his new-found happiness is shattered when a series of brutally staged tableaus threatens to tear open old wounds. Ryan and his team are forced to unravel a twisted web of violence before it destroys them all — leading them to face a terrifying truth: Joe Carroll was just the beginning.