New Dress--New Beginning
S11 E1: Comedian Seth Meyers surprises a delighted fan, Shealynn, an injured army vet. Southern model Ashley wants a sexy dress that also impresses her picky father. Dana returns for a fitting before her wedding with her college sweetheart at their alma mater.