New Peach in the Orchard
S13 E2: Porsha's release from prison after protesting further ignites her activism. Actress and songstress Drew Sidora brings her Chi-Town flavor to Atlanta, however her marriage is anything but picture perfect. Cynthia hosts a wine tasting at Lake Bailey, and an unlikely friendship has many of the women turning their heads. Meanwhile Kandi has a full circle moment as she attends Riley's graduation.