New World Order
S1, E1: Sam Wilson aka Falcon learns of a rising threat while juggling challenges at home in Louisiana. Bucky Barnes desperately tries to reintegrate into society, but struggles with nightmares revealing terrifying actions as Winter Soldier that may not be nightmares at all.