Night of the Living Sisterhood
S1, E6: Kuranosuke works his make-up magic to turn the Sisterhood Stylish and then drags them out for a bite to eat. Meanwhile, Inari uses her feminine charms to lure Shu to a bar, but her motives are sinister.