Nile Predators
S2, E3: Cyril travels to one the most remote and dangerous environments in the world on the hunt for the largest freshwater fish in Africa, the Nile Perch, a massive beast with a cavernous mouth that can swallow big prey whole! But Uganda is the land of monster creatures, and not all of them are fish! Deadly crocodiles, hulking elephants and stampeding hippos await Cyril...