No Cure Part 1
S1 E9: Family life is thrown off kilter as Ally spends her weekdays in Berlin and weekends in London. Paul, Luke and Ava try to muddle through without her, but the children aren’t sleeping again and it takes its toll on Paul. Written by Simon Blackwell; directed by Chris Addison.