No Friends on the Street
S2 E2: Tommy agrees to help Ghost expand the drug business under one condition— Ghost must use Angela to discover what she knows about them from her investigation, without Tasha finding out. Kanan’s release from jail is a surprise for Ghost, but not the only surprise as Angela draws closer to reaching her goal.