No Fuel to Burn
S2 E3: Midseason, patience is thin. Scott's dredge is literally running on fumes. Cocky newcomer Glen clashes with Zeke over how to best run the dredge. Emily's fed up with how her dad is running their dredge. Shawn's on a paystreak that stretches out of reach.