No Good At Saying Sorry (One More Chance)
S5, E21: As preparations continue for Meredith and Derek’s wedding, Izzie receives a surprise hospital visit from her handful-of-a-mother, Robbie; newly sober Thatcher visits his daughters, Meredith and Lexie, in order to make amends; the Chief and Meredith bitterly fight over a controversial medical case.