No Puedo Hacerlo
S5 E4: Harvey steps outside his usual area of expertise, in order to take a case from a client who has a special tie to the firm. Mike and Zane work their class-action case together, but Mike learns they have different ideas about what constitutes a win - for themselves, and for their clients. And Donna counsels Louis on the best way to settle a feud.