No Weddings and a Funeral
S14 E18: Klaus is fed up with how he is treated by the family and storms out of the house. Fifteen years later the family, now broken apart, receives word from a nun that Klaus has died. The nun gathers the family together and instructs them to give Klaus a proper funeral, but the family is too concerned with fighting over old grievances to give Klaus the attention.