Non-Essential
S3 E5: As COVID-19 becomes more widespread across the U.S., Boston goes into lockdown putting Rome’s movie in jeopardy and forcing Maggie to return home from Oxford. Because the hospitals are overwhelmed with coronavirus patients, Eddie’s back surgery is cancelled, leading him to take desperate measures to cope with the severe pain.