Not Hell Nor High Water
S15 E6: Randy is in Louisiana to save bride Kelli's big day after she lost everything in a devastating flood. Social media star Claudia Oshry, aka Girl With No Job, brings the sass to her appointment. And Pnina Tornai feels the heat during Bridal Fashion Week!