Not Your Brother's Drop Off
S7, E1: On the seventh season premiere, Sue cannot contain her excitement over getting ready to move out of the house and into the dorm to start college. But Sue's excitement starts to give way to dread when she accidentally burns her hair and ends up having to cut it short, Axl doesn't want to join the family and help his sister move into the dorm, Frankie finds herself not feeling sad about Sue moving out of the house, and Mike overwhelms his daughter with learning financial and safety guidelines to keep her safe at school. Meanwhile, Brick doesn't know what to do when his girlfriend, Cindy (guest star Casey Burke), tells him that she wants to take their relationship to the next level.