Odd Man Out
S1, E12: With proof that his escape plan is working, Michael must suit up to overcome the vertical limits of his last obstacle. As the escape attempt draws near, the group tries to reduce their number by one. Outside the prison walls, LJ slips away to attend his mother’s funeral and Veronica gets a call from an unlikely source who sheds some light on the case.