Oh, No, You Di-in't, Pt. 2
S6 E24: Opting to forego a picturesque fall wedding and elope in Las Vegas, Karen (Megan Mullally) hops a plane to "sin city" with fiancé Lyle (guest star John Cleese) and faithful friends Will (Eric McCormack) and Jack (Sean Hayes), in the process bumping into superstar Jennifer Lopez who is vacationing and agrees - on behalf of Rosario (Shelley Morrison) - to sing at the ceremony. Meanwhile, Leo (guest star Harry Connick, Jr.) returns from Cambodia to meet up with Grace (Debra Messing) at the wedding, but their reunion is delayed by a freak design accident. Tim Curry ("The Rocky Horror Picture Show") also guest stars as Lyle's visiting brother Marion. Part 2 of 2.