Olive Muddle/Caillou's Clay Play/The Lightning Ball Express
S5 E12: Grandma brings over some treats that Caillou doesn’t like./Caillou realizes it’s better to tell the truth after breaking Rosie’s clay poodle. /Caillou learns that it’s better to tell the truth when he accidentally breaks Mrs. Howard’s toy train.