Olivia Olson
S6 E15: The Task Force searches for a woman who specializes in hostile takeovers of criminal organizations, and may have intelligence connected to an international conspiracy involving presidential advisor Anna McMahon. Meanwhile, Aram enacts a daring plan to gain leverage over Red.