On the Hot Seat
S1, E1: Tacoma FD's newest chief, Terry McConky, is under scrutiny by the city council to get serious about his station's ratings. Meanwhile, Terry's crew puts his job in jeopardy by engaging in a ridiculous competition for a super sawft prize.