Once More Unto the Breach
S2 E2: The first day of the adventure begins, with 10 people prepared to head out into unknown wilderness and survive for as long as they can, in total isolation. But when the survivalists confront rocky terrain, wet environments, and hungry predators, all of them begin to question their resolve.