One Car, Two Car, Red Car, Blue Car
S6, E3: After receiving extravagant birthday gifts from Vince and Jamie-Lynn, Turtle contemplates his future career path, and seeks out Ari for advice. Meanwhile, Eric gets nervous about Charlie's pilot after getting some unsolicited feedback from his new fling.