One Day at a Time
S1, E5: Andi realizes getting what she wants isn't all it's cracked up to be. Karen resolves not to make the same mistakes as Andi. Sabrina's next venture with Calvin deepens her fears. Danni is worried by how easily Zac sees through her crafted facade.