S1 E3: Muni Ohnaruto realises that Rinku is her childhood friend, but she is hesitant to talk to her. However, she comes across Rinku and Maho discussing flyer designs, and can't stop herself from meddling in. Rinku rejoices at the reunion and asks Muni, who is a talented illustrator, to be the VJ (Video Jockey) of the group.