Oona Wentworth
S2, E13: When a poor Latina woman arrives in Sean and Christian's office with horrible blisters on her forehead, the doctors learn that their old associate, Merrill Bobolit (recurring guest star Joey Slotnick), is performing cheap, illegal cosmetic surgery on poverty-stricken people.