Otis and the Snack Machine/Abby's Runaway Care Case
S2 E6: Abby has to rescue Otis when he gets stuck inside the hotel's new snack machine. Teeny Terry thinks Abby needs a break, so he upgrades her Care Case to do her Fuzzly rescues for her.