S1, E4: Conor recovers from the incident at the beach, unaware that Kate let slip news of his true parentage to Baz. As Kate’s mother unexpectedly arrives in Carrigeen, Callum tells Kate about an anonymous tip-off that could swing public opinion in their favor. Breege prepares for a foster interview appointment, but her husband doesn’t seem to be as excited.