Out of the Woods, Back In These Streets
S11 E1: Atlanta is back with new faces. Erica Banks is taking advantage of her viral status. After ending her 8 yr relationship with Nick Cannon, Jessica White is hoping she can find a new purpose in the ATL. Rasheeda & Kirk take a fresh approach with the Bistro.