Pain in The Chinchilla
S1 E6: Dr. T is busy seeing many patients, including an adorable bunny with a chronic respiratory infection; a sweet chinchilla that can’t eat due to possible dental pain; and a mangrove monitor lizard with an alarming infection on its skin.