Paradise Run Paradise Quad Clash
S3, E6: Nicky, Ricky, Dicky, and Dawn's Lizzy Greene, Casey Simpson, and Kyla-Drew Simmons team up with their superfans to stop up a snotty volcano, match up some wordy squids, and fix giant sandwiches before solving the riddle.