Parasitic Pal/It's No Picnic
S1, E4: "Parasitic Pal" - Lazlo gets a new best friend. No, not another camper, but a parasitic leech that is stuck to his head! "It's No Picnic" - The Bean Scouts and the Squirrel Scouts settle their mud puddle squabble during a "friendly" picnic.