Parisian Legend Has It…
S2 E14: As Blake (Grant Show) seeks justice in the wake of a disturbing crime, Fallon (Elizabeth Gillies) and Sam (Rafael De La Fuente) covertly fly to Paris to investigate the truth behind a distressing phone call.