Party
S2 E3: It's Trudy's birthday and in traditional highbrow office style she receives some sex toys. Meanwhile David's radical new business strategy of "team individuality" fails to impress Neil. However, David gets a boost in ego when headhunters from a public speaking agency arrive and for some inexplicable reason want to hire him. Trudy's party kicks into full swing and David is annoyed to discover that Finchy and Neil are old friends. In an effort to impress and assert his manliness, he is caught with his foot in his mouth.