Paternity
S9, E9: When a family's nanny is found gruesomely murdered, the obvious suspect is her Internet love interest, "Casanova" (guest star Steven Bauer). But it isn't long before Detectives Olivia Benson (Mariska Hargitay) and Elliot Stabler (Christopher Meloni) suspect the nanny's employers (guest stars Mark Valley and Anastasia Griffith) may have a few dark skeletons in their closet. The investigation leads to a case of murder and infidelity, which is further complicated when Stabler's own family suffers a tragedy that leaves Stabler's unborn child in serious danger.