Patrick Stewart
S1, E6: In the Season One finale, on the set of an Elizabethan period piece, Andy pitches a sitcom-pilot script to Patrick Stewart, who exposes a new side of his personality. Later, after surviving his agent's ineptitude, Andy nearly undermines a promising relationship at the BBC, blaming the incident on the artless Maggie.